tiistai 31. tammikuuta 2012

Puh ja Pah pakkasille!

Törkeää, sanon minä! Arvatkaa mitä Viihdyttäjä M teki tänään?? Kantoi minut aamulla pihalle. Nii-in, on aivan uskomatonta käytöstä minunkin mielestäni.
Aamupala tässä talossa tarjotaan muutenkin hieman aikaisin minun makuuni, enkä ymmärrä miksi sinne pihalle on pakko ängetä  kukonlaulun aikaan. Tänään sitten päätin, että minun puolestani menkööt se aamupakkasiin, joka haluaa, mutta itse menen takaisin peiton alle köllimään.
Aamusapuskan jälkeen otinkin jalat alleni ja ryntäsin kipin kapin yläkertaan aikomuksenani sukeltaa ihanan lämpimän peiton syvyyksiin. Mutta ei, Viihdyttäjä M marssi ulkoilunuttuni kanssa perään ja jopa Viihdyttäjä N siinä vieressä osoitteli minulle ovea(luvalla sanoen aika nuivaa sekin) ja kehoitteli lähtemään aamupissalle. Hyvähän hänen oli siinä lämpimässä huudella kun ei itse näyttänyt vetävät ulkotakkia päälleen. Niinpä  panostin kaikkeni vetkutteluun ja vilkuilin väliä mistä pääsisin sujahtamaan takaisin sänkyyn mutta ihan ilman varoitusta, Viihdyttäjä M nappasi minut syliinsä ja kantoi pihalle. Puh ja Pah, sanon minä! Ja kyllä sitten alkuunsa näytinkin mitä mieltä olen hänen aamulenkkiajoituksestaan mutta eihän se sitten loppujen lopuksi niin paha ollutkaan, harmitti vaan aluksi älyttömät aikataulut.

1 kommentti: