maanantai 28. kesäkuuta 2010

Tahtoo purjeveneen



Voi kuulkaa, olen löytänyt uuden ihastuksen - purjeveneen! Olen aina ollut taitava lajissa kuin lajissa, ja moottoriveneessä olen kahden tassun varassa milloin vain. Mutta juhannuksena näin vasta todellisen vesien kulkuneuvon. Käytin kaiken tahdonvoimani ja valitsin strategiaksi parhaimman käytökseni sekä intensiivisen tuijotuksen. Ei auttanut - en (vielä) päässyt ottamaan tuota kiinnostavaa välinettä haltuun. Onneksi kotijoukkoni ovat kyseisiin veneisiin hieman ns. kallellaan niin uskon, että asia kyllä tulee korjaantumaan. Mutta kylläpä osasi olla kiinnostava ilmestys!

2 kommenttia:

  1. Hei! Tulipa jälleen kerran hyvä mieli:) Nyt,kun olen katsellut ja lukenut tarinoita ranskiksista, niin ihmettelempä onko mikään muu rotu noin intensiivisen kiinnostunut ja avoin kaikelle mitä ympärillään näkee? Kiinnostuksen taustalla on ymmärtääkseni kaiken aikaa myönteinen asenne.Tästä minä pidän; anna eteesi tulevalle mahdollisuus. Leppoisia kesäpäiviä Topille ja perheelle. T. "helmi"

    VastaaPoista
  2. Hei Helmi, oikein leppoisia kesäpäiviä sinullekin! Tosiaan, tuota purjeveneen tarkkailua saattoi kutsua intensiiviseksi, ja laiturille päästyään Topi äkkäsi todella nopeasti että "tuossapa on nyt jotain sellaista mikä häntä kiinnostaa". Siitä se katse ei sitten hevillä herpaantunutkaan. :)

    VastaaPoista