keskiviikko 1. syyskuuta 2010

Paluu kotiin ja kouluun

Piipahdus pääkaupunkiseudulla sujui oikein mukavasti. Paikat alkavat käydä tutuiksi, ja vaikka rappukäytävässä liikkujia on aina syytä hieman kuullostella, en ole enää jaksanut joka aamu postinjakajaakaan haukkua. 
Myös Kaupunkiviihdyttäjäni käyttäytyivät hyvin. Vielä heillä on pientä epäloogisuutta nukkumisasioissa mutta muutos on oikeaan suuntaan. Nyt saan jo hypätä sänkyyn, vaikkakin vain jalkopäähän mutta eihän se ole temppu eikä mikään ryömiä siitä sitten sentti sentiltä ylemmäs. Ennen puolta yötä olen jo helposti hivuttautunut keskelle kuorsaamaan.
Kotiin palattuani minua odottikin taas koulu. Alan pitämään opettajastamme Marjaana Mäkelästä kerta kerralta enemmän! Arvatkaa mitä hän tällä kerralla sanoi? Hän sanoi kuuluvaan ääneen, että me ranskikset näemmä opimme mitä vain tuosta noin, ja olemme yksiä älykkäimpiä koiria mitä hän on tavannut. Ja huom. Marjaana on nähnyt paljon koiria. Tällä kertaa hän myös rapsutteli minua ja sanoi, että aina on parempi, että koira on vaikka hieman yli-innokas/ystävällinen kuin että muriseva ja vetäytyvä.(Kyllä!) Eikä edes haitannut, että hän kutsui minua sammakoksi, koska melkein sain jopa napattua hänen lapasensa! 
Emännän kanssa meni myös hienosti. Pujottelimme kuulkaa sellaista vauhtia kentälle laitettujen töttröiden välistä, että suoritusta ihailleet Kaupunkiviihdyttäjät näkivät meissä jo  selkeät agilitylahjakkuudet. Minkäs teet, kaikkihan onnistuu ja vauhdilla, kunhan vain palkkiot ovat kohdillaan. - ja köh..kunhan minä pysty keskittymään ;) 

2 kommenttia:

  1. Vähänkö säki oot huippuhyvä koulussa! Mäki oon huippuhyvä ja Onniki on huippuhyvä! Sun pitää käyä akiliitää joskus, meki käyään aina. Onni on siinäki huippuhyvä. Mäki oisin mut en vielä saa. Mä saan vaan mennä putkesta, mut siinä oonki sit ihan superhuippuhyvä.
    Äispä laitto sun lokin linkin meiän lokii. Toivottavasti et suutu. Saat laittaa meiät kans sulle jos haluut.
    - Liti

    VastaaPoista