perjantai 3. joulukuuta 2010

Hyvää Syntymäpäivääni!

TOPI 2 V.
Vaikka tämä tulee jollekin nyt yllätyksenä, niin kyllä - olen vasta kaksi vuotta! Olen vain yleisesti niin kehittynyt ja fiksu, että usein tunnun vanhemmalta. Mutta  tänään oli siis ISO JUHLA eli  syntymäpäiväni. Arvasin ja tiesin, että minua muistetaan  monella tavalla. Tosin, hermo oli jo iltasella HIEMAN piukassa, kun Emäntä ja Isäntä sanoivat että lähdetään Kaupunkiviihdyttäjiä katsomaan - ja ajoimme täysin väärään suuntaan! Voi tunarit, ajattelin ja manguin & mourusin puolesta välistä matkaa sen kuin kerkesin, koska - näin meidän kesken - kaksijalkaiset ovat välillä vähän hitaasti ymmärtäviä..mutta ilmeisesti olinkin vähän hätäinen koska 
 Minun SynttäriYllätyksekseni - ajoimme suoraan Viihdyttäjien pihaan -  siis uuteen pihaan - TA-DAA,  ja siellähän he olivat vastaanottamasa minua!
Eikä siinä vielä kaikki. (tietenkään) Syntymäpäiväni kunniaksi oli paikalle tullut myös lapsia, joilta sain myös herkkuja ja joiden kanssa oli aivan parasta harrastaa Synttärijuoksua pihalla. Olin kyllä nopein mutta annoin muutaman kerran lapsienkin voittaa - koska..köhöm..näin vanhana on varaa olla jo hieman suurpiirteinen. 
Lienee syytä myös todeta, että olin erittäin tyytyväinen Syntymäpäiväkakkuuni. Vaikkakin, ei niitä nakkeja tarvitsisi laittaa vain iän mukaan, vaan niitä voisi laittaa ihan reilulla kädellä koristeeksi. Eikä se laulukaan huono ollut mutta kyllä KAKKU  oli aivan paras. 
Sanotaan mitä sanotaan mutta luulen, että huomenna hetkellisesti ikä painaa. Niiiiiin paljon oli tänään nuuskittavaa ja touhuttavaa!

3 kommenttia:

  1. Onnea touhukkaalle päivänsankarille! Toivottelee Alvar Helsingistä.

    VastaaPoista
  2. Kiitos ja terkkuja myös Alvarille! Kaikenlaiset juhlat niin sopivat meikäläisille!

    VastaaPoista
  3. Totta - se on Ranskanbulldoggien geeneissä :D Puuterilumi, kinokset ja talvi ovat myös mieleen!

    VastaaPoista