keskiviikko 29. syyskuuta 2010

Koko Kulmakunnan Kingi

Kaupunkiviihdyttäjieni iloksi olen tullut katsomaan, että heidänkin kulmillaan asiat ovat pysyneet järjestyksessä. Ja katsomista täällä onkin, sillä joka kulmalta on koko ajan joku tulossa. Joku hitaammin hoksaava saattaisi vaikka missata ohikulkijan jos toisenkin, mutta minä kyllä ehdin huomata jokaisen joka vain näkökentässä vilahtaakin!
Viihdyttäjäni N on alkanut tänään kutsua minua "vitsikkäästi" koko Kulmakunnan Kingiksi. En ole aivan varma olenko vakuuttunut hänen äänen sävystään. Ilmeisesti koko uusi lempinimeni on nyt kehittynyt siitä kun minulla tuppaavat hieman niskakarvat  nousemaan ja rintakehä röyhistymään muita nelijalkaisia nähdessäni. Mutta mitä vitsikästä siinä on? Sehän on aivan ymmärrettävää! Enhän minä tiedä millä asioilla kukakin pitkin kyliä liikkuu, joten hyvä se on  varmuuden vuoksi näyttää jo etukäteen vastaantulevalle, että täällä sitä kokoa ja näköä riittää. Etteivät saa mitään turhia ideoita. Minulla on sentään hihnan toinenkin pää kontollani. Viihdyttäjäni saisi mielestäni olla vain iloinen, että minun kanssani uskaltaa liikkua vähän pimeämmälläkin kun kerran meikäläinen ei epäröi esitellä kokoaan. N vain mutisi tänään jotakin sen suuntaista, että esim. omalla pihalla naapureita nähdessä olisi ihan mukavaa, jos jättäisin kovanaama -esitykseni vähän vähemmälle, ja keskittyisin vain esittelemään omia hurmaavia puoliani. "Ihmiset, niin vaativia." *huokaus*

1 kommentti:

  1. No tosiaan on! Puhut asiaa! Mäki pörhistelen ihan varmuuden vuoks vähä kaikille, eihän sitä ikinä tiiä. Onni ei pörhistele, mut se onki Kuningas ni ei sen tartte.
    - Liti

    VastaaPoista